فین شنا


: 1290

فین شنا یا میکروفین از سری لوازمی کمک شنا هستند که به واسطه اندازه بزرگتری که نسبت به پا دارند سطح بیشتری از آب را جابه جا می کنند و البته به نیروی بیشتری نیز نیاز دارند. به عبارتی دیگر فین موجب کاهش بازه اعمال ضربه شما بر آب می شود. فین ها عموما از پلاستیک و لاستیک نرم یا سفت و یا ترکیبی از این مواد ساخته شده است.

فین شنا
فین شنا یا میکروفین از سری لوازمی کمک شنا هستند که به واسطه اندازه بزرگتری که نسبت به پا دارند سطح بیشتری از آب را جابه جا می کنند و البته به نیروی بیشتری نیز نیاز دارند. به عبارتی دیگر فین موجب کاهش بازه اعمال ضربه شما بر آب می شود. فین ها عموما از پلاستیک و لاستیک نرم یا سفت و یا ترکیبی از این مواد ساخته شده است. از ویژگی فین های شنا مقاومت بالا و ماندگاری آنهاست.فین شنا به دو دسته فین شنا سرعتی و فین شنا قدرتی تقسیم بندی می گردد.

 

فین شنا قدرتی
طراحی فین های شنا قدرتی به گونه ای است که سبب تقویت عضلات پای شما در هنگام شنا باعث میشوند. این مدل فین به خصوص برای افرادی که شنا را به طور تمرینی برای مسابقات انجام می دهند و قصد دارند عضلات پای خود را تقویت نمایند، بسیار اثربخش خواهد بود.البته که برای شناگران آماتور توصیه نمی شود. میکروفین قدرتی، آمادگی جسمانی فرد را افزایش می دهد و بدین جهت برای سلامت قلب و عروق نیز بسیار مفید است. بال فین قدرتی کوتاه تر از بال فین سرعتی می باشد، از این جهت مانند فین سرعتی، شنای فرد را سرعت نمی بخشد.

سایر ویژگی ها:

مقاوم تر از فین های سرعتی
غالبا سنگین تر از فین های سرعتی
تقویت سلامت عمومی
ضربات کوتاه و پرقدرت
مناسب برای آمادگی برای مسابقات طولانی مانند شرکت در مسابقات سه گانه ( حدودا 1.5 کیلومتر)
 

فین شنا سرعتی
فین شنا سرعتی مانند باله ماهی طراحی شده است، مزیت این محصول این است که منجر می گردد، فرد آب را مانند ماهی کنار زده و سرعت خود را افزایش دهد. این نوع از فین ها باله های بلند تری دارند و عموما نرم تر از فین های قدرتی هستند، انرژی کمتری برای حرکت اولیه پا نیاز دارند، اما به سبب سهولت در جابه جایی آب می توانند و افزایش سرعت می توانند انرژی بیشتری را از فرد بگیرند. فین های سرعتی بهترین انتخاب برای شروع شنا و آموزش فین زدن هستند. جدید ترین نوع از این فین ها، فین های جدید  MP ALPHA هستند که بسیار مورد استقبال قرار گرفتند، چرا که بسیار سبک هستند.

سایر ویژگی ها:

سبک تر ازفین های قدرتی
 ضربات بیشتر با فشار کمتر
احتمال آسیب پذیری بالاتر (بخصوص در مدل های جدید تر)
تمایز در سرعت
مناسب برای تمرینات مسابقات شنا سرعت
تولید در طرح های متفاوت تر

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، معالی آباد ، مجتمع پارمین ، طبقه اول

موبایل : 09177876028

مدیریت : جواد خدابخشی

ایمیل : info@csediving.com